Türkçe Filmler  

Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 Online izle

Açıklama
Filmi Beğendiyseniz Arkadaşlarınızla Paylaşabilirsiniz...

Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 Online izle

 

The story that shifts between past and present is essentially the tale of a trek trip four friends take. Naina, a medical student and Bunny, a photographer along with their friends Avi and Aditi take a daunting expedition to Manali. While Naina comes to terms with her real self and falls in love, Bunny weaves in his mind a larger picture. Aspiring to embark on an endlessly journey to explore the world, the four friends come together next for Aditi’s wedding. The story has changed with the characters having remained constant and the film captures how each has grown in their individual journey of life.

Benzer Filmler
Yorumlar (28)
bbengu | Kayıt tarihi: --
12 Temmuz 2013 09:22
Alt yazısı yok.. :/
irem | Kayıt tarihi: --
12 Temmuz 2013 11:27
altyazısını yapın
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
12 Temmuz 2013 12:24
Alıntı: bbengu
Alt yazısı yok.. :/

Alıntı: irem
altyazısını yapın


Arkadaşlar bu film 2013 de çıktığı için henüz altyazısı çıkmamıştır. Zaten o yüzden Orjinal Dilde Hint Filmleri kategorisine eklenmiştir. Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 Türkçe Altyazı sı çıktığında hemen Siteye eklenecektir. İyi Seyirler.
madina | Kayıt tarihi: --
22 Temmuz 2013 05:55
alt yazisi yokki nasil anliycaz orda ne dediklerini :/
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
22 Temmuz 2013 12:47
Alıntı: madina
alt yazisi yokki nasil anliycaz orda ne dediklerini :/


madina bu filme ait altyazı yok çıkınca eklenecek Tr dışından giren kullanıcılar için Orjinal Dil ( Hintçe ya da İngilizce ) de filmler o yüzden eklenmektedir.
nisanur | Kayıt tarihi: --
18 Ağustos 2013 10:30
birisi çevirisini yapsın artık şu filmin aylardır bekliyoruz hiçbir sitede kıpırdama bile yok lütfen lütfen
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
18 Ağustos 2013 14:43
Alıntı: nisanur
birisi çevirisini yapsın artık şu filmin aylardır bekliyoruz hiçbir sitede kıpırdama bile yok lütfen lütfen


Bende altyazısının çıkmasını bekliyorum. Hani olup da çevirmesek haklısınız da biri çevirmeden alt yazsını bulamıyoruz. Ya da burada bekkleyen birinden İngilizceyi iyi bilen birinden ingilizde çevirmesini isteyeceğiz. Eğerki Çevirebilirim diyen olursa ingilizce altyazsını ulaştırmaya çalışırız.
Kaan Rahul Jaykar | Kayıt tarihi: --
19 Ağustos 2013 12:49
Mükemmel :D
Güllü Bozdoğan | Kayıt tarihi: --
19 Ağustos 2013 13:53
Alıntı: alfarolex
Alıntı: nisanur
birisi çevirisini yapsın artık şu filmin aylardır bekliyoruz hiçbir sitede kıpırdama bile yok lütfen lütfen


Bende altyazısının çıkmasını bekliyorum. Hani olup da çevirmesek haklısınız da biri çevirmeden alt yazsını bulamıyoruz. Ya da burada bekkleyen birinden İngilizceyi iyi bilen birinden ingilizde çevirmesini isteyeceğiz. Eğerki Çevirebilirim diyen olursa ingilizce altyazsını ulaştırmaya çalışırız.


İngilizce altyazısını bulamıyorum yoksa ben çeviririm İngilizce'den Türkçe'ye.Eğer bana ulaştırırsanız en fazla 2 hafta içinde film dağılır internette.
Not:Lütfen ulaştırın,hiç bi filmi izlemeyi bu kadar çok istememiştim. :)
İletişim : gullu_bozdogan@hotmail.com
tuğçe | Kayıt tarihi: --
28 Ağustos 2013 18:34
ingilizce altyazıdan ben de çevirebilirim. bulamadığım için ing altyazılı da seyredemedim elinizde varsa bana atabilirsiniz.
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
29 Ağustos 2013 02:31
Alıntı: tuğçe
ingilizce altyazıdan ben de çevirebilirim. bulamadığım için ing altyazılı da seyredemedim elinizde varsa bana atabilirsiniz.


İndirip çeviren arkadaş bana iletirse bende siteye altyazı gömülü olarak eklerim.

İngilizce Altyazı Linki :

http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/5046832/yeh-jawaani-hai-deewani-en

bana ulaşmak için Skype ( alfarolex@msn.com ) ya da alfarolex@msn.com adresine mail atabilirsiniz.
tuğçe | Kayıt tarihi: --
29 Ağustos 2013 18:08
Alıntı: alfarolex
Alıntı: tuğçe
ingilizce altyazıdan ben de çevirebilirim. bulamadığım için ing altyazılı da seyredemedim elinizde varsa bana atabilirsiniz.


İndirip çeviren arkadaş bana iletirse bende siteye altyazı gömülü olarak eklerim.

İngilizce Altyazı Linki :

http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/5046832/yeh-jawaani-hai-deewani-en

bana ulaşmak için Skype ( alfarolex@msn.com ) ya da alfarolex@msn.com adresine mail atabilirsiniz.


bu altyazıda çok eksik var. daha güzel bir ingilizce altyazı varsa onu çevirsem daha iyi olur. şimdilik bunu çevireceğim.
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
30 Ağustos 2013 13:12
Alıntı: tuğçe

bu altyazıda çok eksik var. daha güzel bir ingilizce altyazı varsa onu çevirsem daha iyi olur. şimdilik bunu çevireceğim.


Bi kaç tane daha var bunlarada bkaabilirsiniz

http://www.subtitleseeker.com/2178470/Yeh+Jawaani+Hai+Deewani/Subtitles/

Sol tarafta İngiliz bayrakları olanları seçerseniz farklı alternatifler mevcut sitede.
nisanur | Kayıt tarihi: --
1 Eylül 2013 11:45
hadi bakalım hayırlısı arkadaş başladıysa eger ne kadar guzel bi haber beklemelerdeyim.inşallah cabuk biter bu 2 hafta nasıl gececek şimdi ya.
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
1 Eylül 2013 16:07
Alıntı: nisanur
hadi bakalım hayırlısı arkadaş başladıysa eger ne kadar guzel bi haber beklemelerdeyim.inşallah cabuk biter bu 2 hafta nasıl gececek şimdi ya.


Evet çeviren arkadaş bana da ulaştırabilirse siteye eklemem uzun sürmez. Ayrıca bunun gibi İngilizce Altyazsısı olan Hint Filmleri çok var çeviri işi yapacak arkadaşlar da bana ulaşabilirler. İyi Seyirler
tuğçe | Kayıt tarihi: --
1 Eylül 2013 18:09
Alıntı: alfarolex
Alıntı: tuğçe

bu altyazıda çok eksik var. daha güzel bir ingilizce altyazı varsa onu çevirsem daha iyi olur. şimdilik bunu çevireceğim.


Bi kaç tane daha var bunlarada bkaabilirsiniz

http://www.subtitleseeker.com/2178470/Yeh+Jawaani+Hai+Deewani/Subtitles/

Sol tarafta İngiliz bayrakları olanları seçerseniz farklı alternatifler mevcut sitede.


mail attım
nisanur | Kayıt tarihi: --
2 Eylül 2013 15:58
tuğçe cim bitirdinmi yani altyazıyı helal kız sana teşekkür ederim şimdiden hemen eklenir inşallah,belki bu gece eklenir bende hemen izlerim uyumam valla ne kadar güzel olurdu.
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
2 Eylül 2013 16:08
Alıntı: nisanur
tuğçe cim bitirdinmi yani altyazıyı helal kız sana teşekkür ederim şimdiden hemen eklenir inşallah,belki bu gece eklenir bende hemen izlerim uyumam valla ne kadar güzel olurdu.


Evet altyazıyı aldım. Tugçe ye teşekkürler emekleri için.

Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 Online izle

yukarıdaki linkten izleyebilirsiniz.
nisanur | Kayıt tarihi: --
2 Eylül 2013 16:14
emeği gecen herkese teşekkürler.
enes | Kayıt tarihi: --
3 Eylül 2013 05:14
badtameez dil - balam pichkari - dili wali girlfrined - ghagra - ilahi - kabira -subhanallah dinle dinle bi hal olduk. kaç aydır altyazı bekliyorum. muradıma erdiren herkeze çok teşekkürler. Deepika Padukone <3
tuğçe | Kayıt tarihi: --
3 Eylül 2013 18:27
Alıntı: nisanur
tuğçe cim bitirdinmi yani altyazıyı helal kız sana teşekkür ederim şimdiden hemen eklenir inşallah,belki bu gece eklenir bende hemen izlerim uyumam valla ne kadar güzel olurdu.


daha güzel bir çeviri olsun isterdim ama eldeki ingilizce altyazı çok kötü ve eksikti. elde olanı çevirdim artık iyi seyirler dilerim :)
nisanur | Kayıt tarihi: --
3 Eylül 2013 18:32
bu işler nasıl yürür bilmiyorum ama bi fikrim var olurmu onuda bilmiyorum ama bi soylıyım dedım,şarkıların türkçe çevirileri youtube da falan var,zaten altyazıda ingilizce cevırı den oturu cok eksık zar sarkıların altyazılarını netten ındırıp fılme ekleme ımkanın varmı admin acaba boylelıkle altyazı durumu bıraz daha azalmış olur.
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
4 Eylül 2013 04:25
Alıntı: nisanur
bu işler nasıl yürür bilmiyorum ama bi fikrim var olurmu onuda bilmiyorum ama bi soylıyım dedım,şarkıların türkçe çevirileri youtube da falan var,zaten altyazıda ingilizce cevırı den oturu cok eksık zar sarkıların altyazılarını netten ındırıp fılme ekleme ımkanın varmı admin acaba boylelıkle altyazı durumu bıraz daha azalmış olur.


Selamlar. Dediğiniz tarz da bir yöntem olabilir fakat senkron uyuşmazlığı olabilir. Ya ses önce gelir ya da yazı. Ayrıca Şarkı ların altyazılarından ziyade bu filmin orjinal altyazısında eksikler var. dediğiniz gibi şarkıların altyazılarını tamamlasak bile eksik olacaktır. En güzeli Sorunsuz orjinal altyazı çıktığında tuğçe arkadaşımızdan rica edip tekrar çevirmesini istemek ve bnunu vidseo ya gömmek.
busranbir | Kayıt tarihi: --
6 Eylül 2013 08:54
yeni çıkan filmler hemen çevriliyor.. bu neden gecikti ? offf recourse
alfarolex Kullanıcı çevrimdışı | Kayıt tarihi: 27.05.2013
6 Eylül 2013 12:46
Alıntı: busranbir
yeni çıkan filmler hemen çevriliyor.. bu neden gecikti ? offf recourse


Geciktirilmesinin en büyük neden tam uyumlu ingilizce altyazsının olmaması sanırım. Bir çok yerdeki ingilizce altyazılar bile çok eksikle ortalıkta dolanıyor. Tam uyumlu bir ingilizce altyazı çıkınca el atılır sanırım
sofya | Kayıt tarihi: --
7 Şubat 2014 17:49
çok eğlenceli bi film bencew izlenmeli..
Ferhat Erbaş | Kayıt tarihi: --
4 Mart 2014 18:09
İdare eder biraz daha akışkan vede daha anlamlı olabilirdi birde admin şu alt yazılarda biraz daha dikkatli olursanız güzel olacak bazı filmlerde sıkıntı yaşıyoruz örn.bu filmde a.yazı çok büyük okumakta sıkıntı yaşanıyor :-) komik gibi görünsede öyle küçük olmasıda büyük olmasıda zorlar orta olması gerek gözle okuduğumuz için film içindeki detayları kaçırıyoruz büyük oluncada aynı küçük oluncada kitap okumuyoruz sonuçta umarım anlatabilmişimdir okumamda sıkıntı yok ama gözle bi anda geçip okumuş olmamız gerek yazı büyük olunca dikkatimiz yazıya kaçıyor küçük oluncada okumak için zorlanıyoruz yada ben öyle oluyorum bilmiyorum ama bence önemli bir ayrıntı bu birde şu yorumları okuyorsunuz ya bazıları filmlerin sonunun nasıl bittiğini yazıyorlar sizde onlar kadar hatalısınız lütfen o tarz yorumları ya yayınlamayın yada düzeltip yayınlayın şikayetlerim bunlar siteniz harika ama biraz eleştirilsel yanları vardı bunları dile getirmek istedim ;) emeğinize teşekkür ederim..
Okullu ^^ | Kayıt tarihi: --
18 Ağustos 2014 19:59
Beğendiim. Başları biraz sıksada hikaye ortada başlıyor. Çokzel kaçırmayııın. Teşekkürler admin. Teşekkürler tuğçee. love request winked tongue
Adınız:*
E-Mail:
                           
Kalın İtalik Altı Çizili Üzeri Çizili | Sola Yasla Ortala Sağa Yasla | İfade Ekle Renk Seçimi | Gizli Metin Alıntı Ekle Farklı Bir Alfabe ile Yazılmış Olan Seçili Metni Kiril Alfabesine Çevir Spoiler Ekle
Kodu girin: *